Пам’ятайте, що логотип і ілюстрація – різні речі. Звичайно і в логотипах можна зустріти ілюстративні елементи, але все ж головний принцип в дизайні – лаконічність. Не перестарайтеся з деталями, максимально розвантажуйте складність об’єкта, що не дрібнити і не влаштовуйте складних сцен. Логотип Рівне – це як правило один графічний образ + назва компанії. Іноді й сама назва є повноцінним графічним елементом. Так що пам’ятайте: чим менше, тим краще! У гонитві за мінімалізмом теж можна перестаратися, проте зворотна ситуація зустрічається куди частіше.
Не варто перетворювати логотип в каракулі, чиє значення зрозуміло тільки вам. Адже ваше завдання зробити так, щоб лого не тільки запам’яталося і справило позитивне враження, але ще і розповіло потенційному клієнтові про те, хто ви такі. Тому подбайте про те, щоб текст логотипу було легко прочитати і зрозуміти. Звичайно є чимало прикладів хитромудрої типографіки якщо це розробка логотипу Рівне, і деякі з них безумовно хороші, однак якщо вам доводиться вибирати між наворочені текстового ефекту і читабельністю, не роздумуючи віддавайте перевагу другому.
Навіть якщо у вас вже є корпоративні кольори, від яких ви не збираєтеся відходити, а колірна палітра логотипу – питання вирішене, продумайте чорно-білий варіант логотипу. Не раз виявиться що ч/б варіант необхідний, наприклад для друку на звичайному принтері, або в промо-матеріалі, в якому сусідство з іншими квітами не зіграє на користь вашого кольорового рішення. Створення логотипу Рівне має відбуватись в чітких корпоративних кольорах замовника та з урахуванням всім вимог до друку на банері, папері чи плівці.
Логотип може абсолютно приголомшливо виглядати на весь екран вашого HD-монітора, але пам’ятайте, що користувач, який розглядає його з мобільного пристрою, побачить зовсім іншу картину. Тому завжди перевіряйте як логотип виглядає у всіх можливих розмірах. Уявіть як він буде виглядати на великому зовнішньому банері та на візитній картці. Розробка логотипів Рівне, Луцьк, перша річ при старті бізнесу в Інтернеті або початку рекламної кампанії. Ваш особистий смак – чудовий орієнтир, однак не варто слідувати йому сліпо, забуваючи про головне завдання: відобразити суть і діяльність компанії. Намагайтеся, щоб образ який ви обираєте, відповідав родом діяльності вашої організації. Навіть якщо мова йде про абстрактне символі, намагайтеся вловити його настрій і приміряти на себе і своїх клієнтів.
Розробка логотипу Рівне, Луцьк, створення логотипу Рівне, Луцьк, дизайн логотипу Рівне, Логотип Рівне